تلفن : ۰۹۱۲۴۳۸۴۰۶۹ (مهندس علیزاده)

سرمایه‌گذار و مسئول ساخت سیلوی بتنی خدابنده گفت: تا چند ماه آینده ساخت یکی از بزرگترین سیلوهای بتنی در زنجان به پایان می‌رسد. قاسم دارابی اظهار داشت: سیلوی مذکور با آخرین تکنولوژی روز ساخته شده است. وی خاطر نشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته ساخت این سیلو تا آغاز فصل ذخیره‌سازی گندم به پایان می‌رسد.

سرمایه‌گذار و مسئول ساخت سیلوی بتنی خدابنده با بیان اینکه سیلوی بتنی خدابنده دارای ۱۴ کندو است‌، اضافه کرد: هر یک از این کندوها ۷ هزار و ۱۴۰ تن ظرفیت برای ذخیره‌سازی گندم دارند. وی در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های سیلوی مذکور یادآور شد: این سیلو دارای ماندگاری بسیار خوبی بوده و دارای دیواره‌هایی است که در زمستان داخل سیلو را گرم و در تابستان داخل آن را خنک نگه می‌دارد.

دارابی اذعان داشت: یکی از ویژگی‌‌های بسیار خوب سیلوهای بتنی مقاومت بسیار خوب آنهاست، چرا که سیلوهای فلزی در بیشترین زمان ممکن دارای ۳۵ سال عمر هستند، ولی سیلوی بتنی مذکور ۱۰۰ سال عمر می‌کند. وی خاطر نشان کرد: این سیلو دارای ۱۰۰ هزار تن فضا برای ذخیره‌سازی گندم است.

سرمایه‌گذار و مسئول ساخت سیلوی بتنی خدابنده اذعان داشت: در صورت فراهم شدن شرایط ساخت برای سیلوی مذکور تا آغاز فصل ذخیره سازی گندم به پایان می‌رسد. این سیلوی بتنی در کیلومتر ۵۰ جاده قیدار به همدان و در منطقه‌ بزینه رود شهرستان خدابنده واقع شده است.